116 reviews
108
6
2
0
0
Reviews
, Highest rated
  • norlaila bt bappoo
    ·

    Good

  • Halimaton
    ·

    Selesai menjalani sesi fisioterapi di KK Serendah pagi ini. Rawatan "tuam" menggunakan alat bersuhu panas pada bahagian belakang yang sakit memberi impak yang sangat positif & berasa lebih lega serta-merta ! Terima kasih kepada En Muaz atas rawatan yang sangat berkesan dan profesional. Satu-satunya aspek yang perlu ditambah baik adalah masa menunggu di ruang menunggu. Walaupun temu janji telah ditetapkan pada jam 8:30 pagi, pesakit terpaksa menunggu agak lama sebelum dipanggil. Diharap pengurusan masa temu janji dapat diperkemaskan lagi demi keselesaan pesakit OKU/tulang belakang. Terima kasih dan jumpa lagi pada temu janji susulan seterusnya pada November 2026.

  • mohd zaman bin mizan
    ·

    Today 1st time pergi buat fisio.. En Muaz sgt friendly dan servis yang sangat baik.. penerangan yang jelas. rawatan yang sangat puashati... Terima kasih..

  • norhawa tajudin
    ·

    Today 1st time pergi buat fisio.. En Muaz sgt friendly dan servis yang sangat baik.. penerangan yang jelas. rawatan yang sangat puashati... Terima kasih..

  • mohd idrus
    ·

    layanan yang terbaik
    servis pon ok

  • JAY MALAR
    ·

    Went for the 1st time, everything was good, En Muaz explained very well, and fisioterapi went smooth too.

  • rajendran govindasamy
    ·

    Today I attended the pycostrapy with Doctor En Muaz.He is very friendly and kindly man.I will give 7/10 stars.

  • MARINA BINTI HAMAT
    ·

    servis yang sangat baik.. penerangan yang jelas. rawatan yang sangat puashati... Terima kasih..

  • Vijayakumari a/p S.Subramaniam
    ·

    Officer En.Muaz was very friendly and dedicated. Overall the hospitality is very good. One of the example for others.

  • Manimaran A/L G Subramaniam
    ·

    Good